گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی :: ناظمی: در فصل جدید توسعه و حرکت فدراسیون هستیم

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: در فصل جدید توسعه و حرکت فدراسیون هستیم و با رویکرد توانمند سازی اقتصادی و آموزش و پوشش همه اعضا برنامه‌های خود را ادامه می‌دهیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی در جمع روسای کمیته‌های تخصصی فدراسیون با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته گفت: اتاق فکر فدراسیون، کمیته‌ها و هیئت‌های استانی هستند و خوشبختانه با وجود کرونا و تعطیلی حدودا دو ساله رویدادها، امروز چرخ حرکت بخش‌های مختلف با همت روسای کمیته‌ها با صحت و دقت در حال حرکت است.
 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: خوشبختانه در فصل جدید توسعه و حرکت فدراسیون هستیم و با رویکرد توانمند سازی اقتصادی  و آموزش و پوشش همه اعضا برنامه‌های خود را ادامه می‌دهیم.

 

مازیار ناظمی با تقدیر مجدد از زحمات همکاران خود در فدراسیون، کمیته‌ها و هیئت‌های استانی گفت: تمامی فرایندهای مالی و اجرایی فدراسیون بایستی به صورت سیستمی باشد خصوصا در مواردی که شبهه و فساد ممکن است بوجود بیاورد. شفافیت و نظارت بر کلیه امور بایستی حاکم باشد و عملکرد تمامی بخش‌ها یا سامانه و سیستم‌های مرتبط و یکپارچه کاملا روشن و قابل محاسبه است.

 

وی تقویت آکادمی های استانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حرکت و نظم آکادمی فدراسیون ستودنی است و امیدوارم ثمره آن به زودی در حوزه آموزش و توانمندسازی توام با عدالت نمایان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد