گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

زمان ارزیابی تخصصی برخی معرفی شدگان آزمون دکتری

سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان ارزیابی تخصصی برخی معرفی شدگان کدرشته‌ محل‌های جدید آزمون دکتری سال 95 اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش آفرینش به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه دوم سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص معرفی‌شدگان کدرشته‌ محل‌های جدید آزمون دکتری سال 1395 منتشر شد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است؛ پیرو اطلاعیه مورخ 26/2/1395 با توجه به اعلام رشته محل های جدید از سوی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرنده در آزمون دکتری سال 1395، کدرشته محل‌های مربوط از سوی این سازمان در فرم انتخاب رشته داوطلبان مربوط به هر رشته امتحانی اعمال و به اولویت های انتخابی آنان اضافه گردیده است که نتیجه و وضعیت علمی آنان در این رشته محل‌ها در کارنامه این داوطلبان مشخص شده و به داوطلبان اطلاع رسانی لازم بصورت ارسال پیامک (مبنی بر رویت تغییرات اعمال شده در کارنامه خود) صورت گرفته است.

لذا آن دسته از داوطلبانی که با توجه به دارا بودن حدنصاب نمره علمی لازم، تمایل دارند در کد محل های مربوطه نسبت به انجام مراحل مصاحبه و ارزیابی تخصصی اقدام نمایند، لازم است در این خصوص بمنظور اطلاع از انجام مراحل مربوط از روز سه شنبه 18/3/95 به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی مربوط مراجعه نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد