گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

قوانین کشتی فرنگی تا المپیک 2016 تغییر نمی کند

عضو کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد: طبق نتایج نشست کمیته فنی اتحادیه جهانی، بخش اصلی قوانین کشتی فرنگی تا پایان المپیک 2016 در رده بزرگسالان بدون تغییر خواهد بود.

علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: جلسه کمیسیون فنی اتحادیه جهانی همزمان با رقابتهای زیر 23 سال اروپا در شهر والبریج لهستان برگزار شد. در این جلسه که نناد لالویچ رئیس اتحادیه جهانی نیز حضور داشت قوانین آزمایشی انجام شده در رقابتهای مذکور مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت با اعلام نظرات فنی نماینده ایران و حمایت برخی کشورهای دیگر فضای فنی جلسه از بحث های یک طرفه نمایندگان کشورهای اقمار روسیه خارج و مقرر شد، بخش عمده قوانین مربوط به اجرای تعداد بارانداز در خاک، عدم حذف کار کردن در خاک و کم کردن نقش داوران در اعلام نتیجه نهایی تا المپیک در رده بزرگسالان تغییر نکند. دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: محدودیت اجرای فن در خاک که موضوع اصلی مد نظر برخی کشورها در نشست کمیسیون فنی اتحادیه جهانی بود با تلاش نماینده ایران تایید نشد. البته مرجع اصلی و نهایی تصمیم گیری در مورد تغییر قوانین هیات ریسه اتحادیه جهانی است که امیدواریم تصمیمات کمیته فنی عینا مورد توجه و تایید این هیات قرار گیرد و پس از تایید مرجع مذکور تغییرات جزیی اعمال شده به فدراسیون های ملی اعلام شود.

دارنده مدال برنز جهان در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده کشتی ایران تلاش کردم در این جلسه جایگاه مدیریتی و فنی کشتی ایران را حفظ کنم و در نهایت امیدوارم هیات رئیسه اتحادیه جهانی بهترین تصمیم را بگیردر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد