گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

چهار سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از نشست پنجم آذرماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعداد سهمیه کشور های حاضر در این رقابت ها را، اعلام کرد.

بر این اساس، کشور های ایران، ژاپن، کره جنوبی و عربستان، تنها کشورهایی در آسیا هستند که دارای چهار سهمیه مستقیم در این رقابت ها هستند. گفتنی است پس از درخشش فوتبال ایران در یک سال اخیر و کسب نتایج قابل قبول در عرصه باشگاهی و ملی در میادین بین المللی و کسب امتیازات لازم از سوی ناظران AFC، سهمیه ایران که قبل از این سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه در مرحله حذفی بود، به چهار سهمیه مستقیم، ارتقا پیدا کرد. وضعیت دیگر کشورها، بدین شرح است:

امارات: سه سهمیه مستقیم + یک سهمیه پلی آف

قطر: دو سهمیه مستقیم + دو سهمیه پلی آف

ازبکستان: یک سهمیه مستقیم + دو سهمیه پلی آف

هندوستان: یک سهمیه پلی آف

اردن: یک سهمیه پلی آف

عمان: یک سهمیه پلی آف

بحرین: یک سهمیه پلی آف

عراق: یک سهمیه پلی آف

کویت: یک سهمیه پلی آف

چین: سه سهمیه مستقیم +یک سهمیه پلی آف

استرالیا: دو سهمیه مستقیم + یک سهمیه پلی آف

تایلند: یک سهمیه مستقیم +دو سهمیه پلی آف

سنگاپور: یک سهمیه پلی آف

هنگ کنگ: یک سهمیه پلی آف

ویتنام: یک سهمیه پلی آف

صحبت های پروین درباره بازی پرپسولیس و میلان

علی پروین سرمربی پیشکسوتان پرسپولیس، در گفت و گویی که با خبرگزاری فارس انجام داده، از تمایل خود برای بازی دادن تمامی پیشکسوتان باشگاه، صحبت کرده است: اگر دست خودم بود دوست داشتم همه پیشکسوتان پرسپولیس را روز پنجشنبه بازی بدهم اما خودتان بهتر می‌دانید باید همه چیز را رعایت کنیم تا یک فوتبال خوب انجام شود و آنها نگویند ما ذیفنع هستیم.

انشاءالله روز پنجشنبه ما ستارگان میلان را شکست خواهیم داد و روز جمعه نیز پرسپولیس تراکتورسازی را پشت سر خواهد گذاشت تا یک هفته خوب را به خاطرات پرسپولیس اضافه کنیم. خدا را شکر شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول با علی دایی بسیار خوب بود و انشاءالله جمعه نیز آنها دست پر از تبریز به تهران بازخواهند گشت تا در انتهای فصل همه با هم جشن قهرمانی بگیریم. مطمئنم تیم دایی دست خالی لیگ و جام حذفی را ترک نخواهد کرد چون تیمی خوب،‌کادر فنی عالی و بازیکنان خوبی داریم. من مطمئنم فردا ورزشگاه آزادی هم لبریز می‌شود هم لب‌سوز. لبریز به خاطر اینکه هواداران می‌آیند و انشاءالله هیچ جای خالی در ورزشگاه نمی‌ماند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد