گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

اهدای نماد جام جهانی 2018 به روسیه

دیلما روسف»رئیس جمهور برزیل بامداد امروز پس از پایان مرحله فینال جام جهانی 2014 و قهرمانی تیم ملی آلمان طی مراسمی با حضور ژوسف سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تندیس جام قهرمانی دوره بعدی جام جهانی فوتبال را به  ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اهدا کرد.

خبرگزاری برزیل در این خصوص نوشت: روسف در طول این مراسم برای روسیه در برگزاری مسابقات دوره بعدی جام جهانی آرزوی موفقیت کرده و این نوید را به تمامی طرفداران فوتبال داد که جام جهانی سال 2018 با شکوه هرچه تمام‌تر در روسیه برگزار خواهد شد.

رئیس جمهور برزیل پس از اتمام این مراسم از تمامی مسافران خارجی جام جهانی برای مشاهده بازی‌های المپیک و پارا المپیک سال 2016 که در برزیل برگزار خواهد شد نیز دعوت به‌عمل آورد.

به گزارش فارس، جام جهانی فوتبال 2014 بیستمین دوره جام جهانی بود که از 12 ژوئن تا 13 جولای 2014 (22 خرداد تا 23 تیر 1393) در کشور برزیل برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان پایان یافت؛ در دیدار پایانی ژرمن‌ها موفق شدند با یک گل تیم ملی آرژانتین را شکست دهند.

برزیل پس از میزبانی در سال 1950 میلادی برای دومین بار موفق به کسب میزبانی جام جهانی شد؛ این کشور پس از مکزیک، ایتالیا، فرانسه و آلمان، پنجمین کشوری است که برای دومین بار میزبان جام جهانی می‌شودر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد