گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

می دانم مربیان بزرگی روی نیمکت پرسپولیس نشسته اند

نلو وینگادا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس به ایسنا گفت: با حضور در پرسپولیس  خودم را به چالش بزرگی کشاندم و از این مساله بسیار خوشحال هستم. بسیار برایم خوب است که در سابقه کاری ام سرمربی پرسپولیس باشم. این را به خوبی می دانم که کار در این تیم برای هر کسی افتخار است و من سعی خواهم کرد که با تمام قدرت کارم را انجام دهم.
وی افزود: امیدوارم بتوانم در کنار سایر اعضای کادر فنی که تاکنون حضور خوبی در پرسپولیس داشتند، شرایط این تیم را بهتر کرده و به موفقیت های بیشتری برسانیم.
وینگادا درباره شناختش از تیم پرسپولیس  گفت: در مرداد ماه برای مسابقات غرب آسیا به ایران آمده بودم و چندین مسابقه از این تیم و تیم های دیگر را دیدم. فکر می کنم که تا حدودی با نوع بازی این تیم و شرایط فوتبال در ایران آشنا هستم.
وی در پاسخ به این سوال که شما در آستانه حساس ترین رقابت پرسپولیس در لیگ برتر به این تیم آمدید و آیا برای این بازی حساس برنامه ای دارید  گفت: به هر جهت من هم جزیی از این تیم هستم و سعی می کنم به اتفاق اعضای کادر فنی ترکیب اصلی تیم و همچنین سیستم بازی برابر استقلال را تعیین کنیم. می دانم که استقلال اکنون در صدر جدول لیگ برتر ایران قرار دارد و بسیار خوب بازی می کند و ما هم سعی می کنیم در این چند روز تدابیر ویژه ای برای این مسابقه داشته باشیم.
وی درباره دستیارانی که با خود به ایران می آورد و آیا این به معنی جدایی برخی از اعضای کادر فنی فعلی پرسپولیس از این تیم است گفت: افرادی که تاکنون در پرسپولیس بوده اند و هم اکنون نیز هستند در موفقیت های این تیم نقش داشته اند. من برای کمک به این تیم آمده ام و برای جدایی افراد دیگر از این تیم نیامده ام. ما سعی می کنیم که به نحو احسن و در کنار یکدیگر همکاری خوبی داشته باشیم و با هم پرسپولیس را به جلو ببریم.
وینگادا ادامه داد: من یک دستیار و یک مربی بدنساز با خودم به پرسپولیس می آورم و به اتفاق همین کادر فنی کار را ادامه خواهیم داد.
وینگادا هم چنین گفت: می دانم که هرکس روی نیمکت تیم بزرگی مثل پرسپولس نشسته است از مربیان و انسان های بزرگی بوده و حتما حضور روی نیمکت این تیم برای آنها هم سابقه درخشانی است. خودم هم سعی می کنم تا زمانی که در پرسپولیس هستم به خوبی از پس مسئولیتی که دارم برآیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد