گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - ۳۲۰

ISN - محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد ثبت قرارداد ژوزه مشکلى وجود ندارد و قرارداد وى تا یکى، دو روز آینده ثبت مى شود.وى درباره روند توافق ها با مانوئل ژوزه گفت: هیچ مشکلى بین باشگاه وسرمربى وجود ندارد. عقد یک قرارداد حرفه اى و همه جانبه نیاز به بررسى هاى کامل داشت که این امر از سوى دو طرف صورت گرفته است.او در ارتباط با این مسأله که گفته شده مانوئل ژوزه اختیارات و امتیازات ویژه اى خواسته است، تصریح کرد: اتفاقا مانوئل ژوزه نقطه نظرات مثبت و منطقى داشت که مورد توجه باشگاه قرار گرفت. او هیچ خواسته و اختیاراتى را فراتر از آنچه مربیان ایرانى از باشگاه هاى خود تقاضا مى کنند، از ما مطالبه نکرده است. مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: مانوئل آمادگى کامل دارد تا وظایف محوله را به بهترین شکل انجام بدهد و در حال حاضر هم با جدیت تمام برنامه هاى آماده سازى تیم را دنبال مى کند و هیچ خللى در کارها وجود ندارد.رویانیان افزود: پرسپولیس یک تیم بزرگ است و از این رو لازم بود در جریان انعقاد قرارداد تمام جوانب امر سنجیده شود و این امر باعث شد تا روند مذاکرات کمى طولانى شود اما مشکلى در این مورد وجود ندارد و تا یکى، دو روز آینده قرارداد وى ثبت مى شود. سه شنبه 27 تیر 1391  



ISN - هادى آیت اللهى نایب رییس فدراسیون فوتبال با هشدار به پرسپولیسى ها گفت: اگر در ۲بازى متوالى حاضر نشوند از لیگ کنار گذاشته مى شوند. گفت وگو با وى را بخوانید:
پرسپولیس در ۲ بازى متوالى حاضر نشود، از لیگ حذف مى شود
نایب رییس اول فدراسیون در واکنش به موضعگیرى محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنى بر کناره گیرى تیمش از ۴ مسابقه برنامه ریزى شده در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با پرسپولیس یا هر تیم دیگرى که بخواهد در ماه مبارک رمضان از حضور در بازى هاى لیگ کناره گیرى کند طبق قانون برخورد مى کنیم. قانون در این باره مى گوید اگر تیمى در ۲ بازى متوالى شرکت نکند، باید از رقابت هاى لیگ برتر کنار گذاشته شود.
آیت الله مکارم شیرازى برگزارى بازى ها پس از افطار را بلامانع دانستند
وى افزود: آیت الله مکارم شیرازى برگزارى مسابقات در ماه مبارک رمضان پس از افطار را بلامانع دانستند. سایر آیات عظام نظرى نداده اند؛ البته آیت الله نورى همدانى هم روزه خوارى در ماه مبارک رمضان را حرام دانسته اند. بنابراین برگزارى بازى در شب و زمانى که مردم روزه هایشان را با افطار باز کرده اند، مشکلى ندارد.
براى اینکه بهانه دست کسى نیافتد تمرینات باشگاهى بایدپس از افطار باشد
نایب رییس فدراسیون در همین راستا تاکید کرد: براى اینکه بهانه اى دست کسى نیافتد به تمامى باشگاه ها الزام کردیم که باید پس از افطار تمرینات شان را برگزار کنند. البته اصول حرفه اى هم ایجاب مى کند که تمرین ها در زمان مشابه وقت انجام مسابقات باشد. از ورزشگاه هاى محل برگزارى بازى ها استعلام گرفتیم و اکثر آنها نور کافى براى برگزارى بازى ها دارند؛ برخى استادیوم ها مشکلاتى در این باره دارند که مشغول برطرف کردن آنها هستند.
قراردادمان با صداوسیماهنوز منتفى نیست
نایب رییس فدراسیون درباره روشن شدن وضعیت حق پخش تلویزیونى و اینکه آیا توافق با صداوسیما براى پخش زنده بازى ها به کلى لغو شده، اظهار کرد: توافق ما با صداوسیما هنوز به کلى منتفى نشده است. فدراسیون همچنان به دنبال برگزارى جلسات با مدیران سازمان صداوسیما هستیم. فدراسیون آمادگى هرگونه گفت وگو براى حل این مساله را دارد. ما معتقدیم باید حقوق فوتبال تا حدى ادا شود و در آخرین اقدام الان منتظر معاونت ادارى مالى صداوسیما هستیم تا زمان جلسه جدید و تنظیم قرارداد احتمالى را تعیین و به ما اعلام کند.
صداوسیما باید حداقل ۲۰درصد بالاتر از توافق فعلى قرارداد ببندد
آیت اللهى در واکنش به اینکه طبق اظهارات کفاشیان مگر با شرکتى در این رابطه به توافق نرسیده اید و اینکه چه مبلغى را از صداوسیما طلب کرده اید، به ایسنا گفت: در این باره ما موسسه اى را به عنوان کارگزار معرفى کرده ایم. معتقدیم صداوسیما باید پا را از مبلغى توافقى که با این شرکت داشتیم فراتر گذاشته تا حداقل ۲۰ درصد بالاتر با آنها قرارداد ببندیم. طبق توافقى که با موسسه داشتیم، آنها راهى براى پخش مسابقات لیگ پیدا مى کنند.
ممکن است بازى هاى لیگ از طریق CD به دست مردم برسد!
وى در پاسخ به این سوال که اگر با صداوسیما به توافق نرسید ممکن است بازى ها از شبکه هاى خارجى پخش شود و در غیر این صورت عرضه تصاویر بازى ها براى مردم به چه شیوه اى خواهد بود نیز گفت: بازى هاى لیگ برتر به هیچ وجه از هیچ شبکه خارجى پخش نخواهد شد. آنها راه هایى را بررسى کردند و در صورتى که نهایتا با صداوسیما توافق نکنیم، مجبور مى شویم تا بازى ها را به طور زنده پخش نکنیم. در آن صورت تصاویر بازى ها در قالب CD از طریق مراکز مختلف در جامعه پخش مى شود. باشگاه ها هم از ما انتظار دارند حقوق فوتبال در این رابطه ادا شود. باز هم مى گویم که فدراسیون آمادگى هرگونه صحبت دوباره با مسئولان صداوسیما را دارد.
سه شنبه 27 تیر 1391

ISN - منصور پورحیدرى مدیر فنى تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد این تیم به نسبت فصل گذشته تقویت و کامل تر شده است.وى اظهار داشت: استقلال در فصل گذشته تیمى خوب و کامل بود اما کمبودهایى داشت که کادر جدید با نظر خود این کمبودها را جبران کرده و ترکیبى کامل را براى فصل پیش رو تدارک دیده است.او در ادامه افزود: نسبت به تیم خوب فصل گذشته براى فصل پیش رو یکى، دو بازیکن تاثیرگذار را در اختیار نخواهیم داشت که خلاء آنها با جذب نفرات جدید پر شده است. خوشبختانه قلعه نویى و دستیارانش با بررسى نقاط ضعف تیم، کاستى ها را برطرف کرده و مطابق با نیاز تیم بازیکن گرفته اند.رئیس کمیته فنى باشگاه استقلال شروع به موقع تمرینات، برپایى اردوى آماده سازى و انجام دیدارهاى تدارکاتى مناسب را از دیگر نقاط قوت تیم فعلى استقلال برشمرد و در پاسخ به این پرسش که «تیم امروز استقلال کامل تر از فصل گذشته نیست؟»، گفت: بله! تیم به نسبت فصل گذشته کامل تر شده است. تیم ما فصل گذشته هم ترکیب خوبى داشت اما در طول مسابقات مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار روى عملکرد تیم تاثیر منفى گذاشت.پورحیدرى با ابراز امیدوارى از اینکه جواد نکونام به تیم استقلال بپیوندد، گفت: نکونام بازیکن خوب و بزرگى است که با حضورش ترکیب تیم استقلال کامل تر مى شود.وى مشکلات مالى را بر عملکرد تیم استقلال در درازمدت تاثیرگذار خواند و گفت: اعضاى کادر فنى و بازیکنان تیم استقلال بدون اینکه حتى یک ریال از باشگاه پول بگیرند، در تمرینات پیش فصل شرکت کردند. این یک حسن است اما در درازمدت اگر مشکلات برطرف نشود به تیم لطمه خواهد زد.مدیرفنى تیم فوتبال باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: آقاى فتح الله زاده تلاش زیادى براى رفع مشکلات صورت مى دهد اما باید از ایشان نیز حمایت شود تا باشگاه از نظر مالى سروسامان بگیرد. سه شنبه 27 تیر 1391

ISN - باشگاه تراکتورسازى در فصل جدید عهده دار بلیت فروشى است. بعد از جلسه یکشنبه و نامه اى که از فدراسیون به اداره ورزش و جوانان استان، هیأت فوتبال و باشگاه ارسال شد تکلیف فروش بلیت براى فصل دوازدهم مشخص شد. بدین ترتیب باشگاه تراکتورسازى عهده دار فروش بلیت در بازى هاى خانگى این تیم است.طریقه فروش بلیت همانند بازى آخر فصل قبل بوده(تراکتور-ملوان) و بلیت هاى الکترونیکى در ورزشگاه به فروش خواهد رسید.باشگاه تراکتورسازى از کلیه هواداران خود درخواست کرده است از شارژ کارت هاى متفرقه اکیدا خوددارى کنند. سه شنبه 27 تیر 1391

ISN - سرمربى پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا حضورم در تمرین استقلال عجیب است؟ ما همه ایرانى هستیم.وى دیروز به طورناگهانى در تمرین تیم استقلال حاضر شد، در واکنش به تعجب خبرنگاران و اینکه چطور یک پرسپولیسى در تمرین استقلال حاضر شده ، گفت: چرا حضورم عجیب است! ما همه ایرانى هستیم ضمن اینکه خانه ام نزدیک اینجاست.او ادامه داد: من حتى زمانى که تخم چمن این کمپ را نریخته بودند، به این جا سر مى زدم. صبح زود هم یکى دو بار آمده ام. من تنها کسى بودم که مسابقات آسیایى استقلال را بدون سر و صدا نگاه کردم. ایرانى بودن ما مهم است.مایلى کهن در مورد اینکه آیا در تمرینات پرسپولیس هم شرکت مى کند یا نه، گفت: خانه ام نزدیک اینجاست. سه شنبه 27 تیر 1391

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد