گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

مراحل جذب دانشجویان خارجی تسهیل شد

مدیرکل دانشجویان خارجی وزارت علوم گفت: با بهره‎برداری از سامانه جامع الکترونیکی امور دانشجویان، پروسه جذب دانشجویان خارجی به کمتر از یک ماه کاهش یافت.

صمد حاج جباری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با بهره‎برداری از سامانه جامع الکترونیکی امور دانشجویان، درخواست تحصیل، ویزا و اقامت دانشجویان غیر ایرانی از طریق الکترونیکی انجام می‎شود.

وی ادامه داد: درگذشته تمام مراحل مذکور به صورت کاغذی انجام می‎شد و تقاضای درخواست تحصیل دانشجویان در دانشگاهها در برخی مواقع با تاخیر به اداره کل دانشجویان غیرایرانی ارسال شده و این باعث می‎شد روند جذب این دانشجویان زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم افزود: اکنون با راه‎اندازی سامانه جامع الکترونیکی امور دانشجویان، دانشجوی متقاضی با دانشگاه هماهنگ کرده و در سامانه مذکور ثبت‎نام می‎کند، سپس گواهی پذیرش علمی دانشگاه را اسکن کرده برای ما ارسال می‎کند، تا روند جذب وی انجام شود.وی ادامه داد: در حال حاضر پروسه پاسخگویی و جذب دانشجویان خارجی به کمتر از یک ماه کاهش یافته است در گذشته پروسه جذب دانشجویان خارجی چند ماه به طول می‎انجامید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد