گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

بسکتبال :: پیروزی دانشگاه آزاد مقابل نفت در بازی پرحاشیه

به گزارش "ورزش سه" از فارس، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از عصر امروز پنج‌شنبه با برگزاری 5 دیدار آغاز شد در حساس‌ترین دیدار این هفته که در تهران برگزار شد دانشگاه آزاد نایب قهرمان فصل گذشته میزبان نفت آبادان بود. در این بازی که هر دو تیم ملی‌پوشان زیادی داشتند دانشگاه آزاد موفق شد حریفش را 87 بر 54 شکست دهد.

در کوارتر اول دانشگاه آزاد 23 بر 15 به پیروزی رسید و کوارتر دوم نیز با حساب 39 بر 33 به سود میزبان خاتمه یافت و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

در کوارتر سوم دانشگاه آزاد کاملاً تیم برتر میدان بود و توانست اختلاف را هر لحظه بیشتر کند. نفتی‌ها در این کوارتر پس از گذشت 4 دقیقه به نخستین امتیاز خود رسیدند که در نوع خود جالب بود. بازی خوب مصطفی هاشمی در این کوارتر با حساب 68 بر 45 با برد همراه بود.

محمد حسن‌زاده در این کوارتر پس از تعویض خود در صحنه‌ای خطاب به سرمربی دانشگاه آزاد گفت: مغلطه کردید و از آن به بعد سوت‌های داور به سود شما برگشت.

کوارتر چهارم اوج حاشیه بازی بود در حالی که دانشگاهی‌ها هر لحظه به اختلاف به وجود آمده می‌افزودند بازیکنان کادر فنی نفت آبادان معترض به عملکرد داوری بودند و در این بین محمد حسن‌زاده پس از دریافت پنجمین خطایش به شدت به داوری بازی معترض شد که داور مسابقه نیز او را از سالن مسابقه اخراج کرد.

سرمربی این تیم نیز بعد از اعتراض با اخراج داوران همراه شد و به رختکن رفت.

دانشگاهی‌ها در حالی که از برد خود و اختلاف زیاد مطمئن بودند ابوالفضل سیدی بازیکن کوتاه‌قامت و جوان خود را به میدان فرستادند که عملکرد نسبتاً خوبی داشت.

این مسابقه در نهایت با حساب 87 بر 54 به سود دانشگاه آزاد خاتمه یافت.

محمد حسن‌زاده، آرن داودی و اشکان خلیل‌نژاد بازیکنان نفت آبادان مقابل تیم سابق خود بازی کردند و از سوی دیگر میدان عماد سلمانی چنین اتفاقی برایش افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد