گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

بلیت فینال آسیا ؛150 تا 300 هزارتومان (تایید می‌شود؟)

اسپانسر باشگاه پرسپولیس طرح خود را برای فروش بلیت بازی برگشت فینال آسیا را با قیمت‌های 300، 250 و 150 هزار تومان را ارائه کرده و در انتظار پاسخ آن است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس علیرغم شکست در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، امیدوار به تغییر نتیجه در استادیوم آزادی و برابر هشتاد هزار هوادار خودی است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در یکی از بحرانی‌ترین فصول خود و علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات و کمبود بازیکن موفق شده‌اند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابند، در بازی رفت برابر کاشیما آنتلرز و در ژاپن با دو گل شکست خوردند. با این حال با توجه به اینکه آنها پیش از این نیز در استادیوم آزادی موفق به عبور از حریفان خود شده‌اند و تاکنون 5 برد و یک تساوی را به نام خود کرده‌اند، امیدواری برای تغییر نتیجه و شانس دستیابی آنها به پیروزی بین هواداران این تیم همچنان وجود دارد.


مهمترین موضوع اکنون به نحوه ارائه و قیمت بلیت مربوط می‌شود. بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مقررات خود برای مسابقه پایانی اعلام کرد باید بلیت فروشی بازی به صورت اینترنتی صورت گیرد و گیت‌های ورودی هواداران نیز در استادیوم تجهیز شده، اسپانسر باشگاه اکنون طرح خود را برای فروش بلیت با قیمت‌های ، 250 و 150 هزار تومانی را ارائه کرده است.

 

 


موضوعی که در فاصله یک هفته به بازی اکنون به محلی برای بحث و تبادل نظر طرفین تبدیل شده و پای وزارت ورزش را به میان کشیده است. وزارت ورزش به هیچ عنوان مایل به فروش بلیت به قیمت گزافی که اعلام شده است نیست و معتقد است بلیت این دیدار نیز همانند دیدارهای قبلی به قیمت 20، 25 و 30 هزار تومانی به فروش برسد.


با این حال تجربه بازی مرحله نیمه نهایی و فروش بلیت به صورت اینترنتی و بعد از آن بازار سیاه شکل گرفته، طی روزهای آینده بار دیگر طی جلسه‌ای بررسی خواهد شد. اسپانسر باشگاه اما مدعی است با توجه به حضور سرخپوشان در این مرحله و دیداری تاریخی که پیش رو دارد و گنجایش هشتاد هزار نفری هواداران در استادیوم از مجموع خیل هواداران این تیم، باعث خواهد شد تا استقبال از این بازی حتی با قیمت اعلامی بین 300، 250 و 150 هزار تومان هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت و این مساله می‌تواند منبع مالی مناسبی برای باشگاه تلقی شود.


این طرح البته در کمیسیون معرفی شده توسط وزارت ورزش طی روزهای آینده بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و البته بعید است حتی با ادله‌های اسپانسر نیز این قیمت بلیت با تغییری مواجه شود و انتظار می‌رود در این بازی نیز همچنان بلیت‌ها به همان قیمت‌های قبلی در اختیار هواداران قرار گیرد. دیداری که می‌تواند از ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هفته آینده با حضور انبوه هواداران این تیم همراه شود. دیداری که سرخ‌ها امیدوارند با جبران شکست بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز به یکی از بزرگترین افتخارات تاریخی خود دست یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد