گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

ثبت نام چهاردهمین کنگره بین المللی پزشکی ورزشی - 14th International Congress of Sports Medicine

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از آغاز ثبت نام چهاردهمین کنگره بین المللی پزشکی ورزشی ایران همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش(۲۶ مهر ماه) خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی و ورزش امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طرف وزارت ورزش و جوانان "چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" نامگذاری شده است، افزود: طبیعی است که فدراسیون پزشکی ورزشی همچون دیگر بخش های ورزش کشور ، در این هفته ویژه برنامه هایی را مد نظر دارد  از جمله برپایی ایستگاه های رایگان تندرستی در سراسر کشور است که جزئیات آن را متعاقبا اعلام می کنیم. ضمن اینکه همزمان با ۲۶ مهرماه یعنی آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش کار ثبت نام از شرکت کنندگان چهاردهمین کنگره بین المللی پزشکی ورزشی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهاردهمین کنگره از جهاتی متفاوت از کنگره های گذشته خواهد بود، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم برای مشارکت هرچه بیشتر ورزشکاران و مربیان رشته های مختلف ورزشی و ایجاد هماهنگی با فدراسیون های مختلف در حال انجام است و پیش بینی می شود این کنگره با شکوه خاصی و با استقبال زیاد جامعه ورزش برگزار شود.

نوروزی در پایان تصریح کرد: کنگره چهاردهم فرصت ارزشمند دیگری است تا فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای رسالت خود خدمات لازم را به جامعه ورزش ارایه کند. بر همین اساس روزهای آینده نشست های هماهنگی در سطوح مختلف با مسئولان فدراسیون های ورزشی خواهیم داشت تا به بهترین شکل ممکن این رویداد علمی را برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد