گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

سرمربی اسپانیا: در جام جهانی طور دیگری بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در دوسلدورف برگزار شد، ابتدا اسپانیا با گل دقایق ابتدایی رودریگو پیش افتاد اما توماس مولر با یک شوت تماشایی کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند.

 

لوپتگی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما اینجا را با احساس خوبی ترک می کنیم. ما مقابل قهرمان جهان بازی کردیم؛ تیمی که بسیار باانگیزه است. ما بازی خوبی انجام دادیم و فرصت هایی برای زدن گل پیروزی داشتیم؛ هرچند آنها هم فرصت هایی داشتند.

 

تلاش برای اینکه در اینجا 90 دقیقه تیم برتر باشید، کار پیچیده ای است اما ما با جاه طلبی بازی کردیم. آلمان سریع تر و از نظر فیزیکی، قوی تر از ماست. آنها در فاز انتقال، راحت تر از ما بودند. ما در 30 دقیقه ابتدایی، با سرعت و شدت بیشتری بازی کردیم و اجازه انتقال را به آنها ندادیم.

 

 

 

با این وجود، آنها هم فرصت های خودشان را داشتند و توانستند به دروازه ما حمله کنند. وقتی آنها اجازه پیشروی پیدا می کنند، خطرناک تر می شوند.

 

ما فرصت هایی برای زدن گل دوم داشتیم. این بازی ای جذاب و هجومی برای تماشاگران بود؛ هر تیم بازیکنانی خوب و سبک بازی خودش را داشت. این نمایش خوبی بود.

 

من از نمایش کل تیم راضی هستم. بازی کردن مقابل بهترین تیم های دنیا چالش جذابی است و ما از این فرصت استفاده کردیم. ما با اعتماد به نفس بازی خودمان را ارائه دادیم.

 

مطمئنا در جام جهانی شرایط متفاوت خواهد بود. ما هم مانند یک دیدار دوستانه با آن رفتار نخواهیم کرد، بلکه با جاه طلبی و شدت بیشتری بازی می کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد