گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

افزایش شمار دانشجویان ایرانی در استرالیا

«یان بیگز» سفیر استرالیا در ایران از توسعه روابط بین تهران و کانبرا در حوزه های فرهنگی و گردشگری استقبال کرد و از افزایش شمار دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در این کشور خبر داد.به گزارش ایسنا، «یان بیگز» که در حاشیه جشنواره بین‏المللی آموزشی IDP سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب، همکاری‌های فرهنگی بین ایران و استرالیا را ریشه دار توصیف و ابراز امیدواری کرد که دو کشور بتوانند همراستا با فعالیت‌های فرهنگی، روابط اقتصادی خود را نیز توسعه دهند.

سفیر استرالیا در تهران در پایان جشنواره بین‏المللی آموزشی IDP که با همکاری موسسه فرهنگی-هنری ایرسافام(نماینده IDP در ایران) برگزار شد، گفت: شمار دانشجویان ایرانی که در دانشگاههای استرالیا در حال تحصیل هستند در سالهای اخیر رو به افزایش بوده است.بیگز حضور خود در این جشنواره بین‎المللی آموزشی را نشانه‎ای از تمایل و خواست کانبرا برای توسعه همکاریهای فرهنگی دانست.مرکز آموزشی IDP که ارائه‎دهنده خدمات آموزشی بین‎المللی است، میزبان دومین دوره از جشنواره اعزام دانشجو به خارج از کشور بود.این جشنواره فرصتی برای دیدار دانشجویان و خانواده آنها با نمایندگان بیش از 15 دانشگاه مشهور و معروف دنیا و نحوه گرفتن پذیرش از دانشگاههای انگلیس، آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند را فراهم کرده بود.در جشنواره امسال IDP نمایندگان دانشگاههای برتری مانند بردفورد، برونل لندن، استون و میدلسکس لندن از انگلیس حضورداشتند.

به گزارش دبیرخانه جشنواره بین‏المللی آموزشی IDP ،از نمایندگان دانشگاه‌های برتر استرالیایی که در این جشنواره حاضر بودند؛ می‌توان به نمایندگان دانشگاه‌های ملبورن، سیدنی، کورتین، گریفیث و... اشاره کرد. نمایندگان سه دانشگاه و دانشکده نیز از کشورهای آمریکا، کانادا و نیوزیلند نیز در این جشنواره حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد