X
تبلیغات
رایتل

ضرورت تنوع غذایی در مراحل مختلف زندگی

10 شهریور 1396 10:36 نویسنده: دانیال تارمست چاپ

در زمان شیرخوارگی و کودکی و هنگام رشد لبنیات و غذاهای حاوی کلسیم و املاح معدنی جهت استحکام استخوان ها و عضلات و نسوج لازمه زندگی می باشد و افرادی که در زمان کودکی دارای تغذیه مناسب نمی باشند از نظر ساختمان بدنی و شکل هیکل دارای وضع مناسب نمی باشند و ممکن است دارای انواع ضعف ها و نارسایی ها باشند که در سنیِن بالاتر به سختی میتوان این عوارض رابرطرف کرد.پس از آن و هنگام بلوغ و زمانی که سیستم جنسی به قدرت می رسد انواع پروتیین ها می توانند از پرکاری سیستم جنسی جلوگیری کرد و قدرت بدنی را افزایش دهد و اگر در این زمان از انواع تخم ها و ترکیبات دارای استرول ها و لستین بیشتر بهره گرفته می شود فعالیت سیستم جنسی افزون شده و ممکن است موجب عوارض و نارسایی در نقاط دیگر از آن به وجود آید پس از دوران بلوغ و پس از ازدواج قدرت جنسی باید متعادل گردد و در این زمان اغلب غذاها پروتیین ها چربی های الکلی و اسیدی و قندهای طبیعی برای انجام فعالیت های لازم وضروری بسیار مورد احتیاج است که اگرمصرف انواع غذا همراه با تحرک و ورزش باشد گزیده تر باشد پس از دوران میانسالی که هنگام کاهش قدرت بدنی وضعف بدنسازی در این زمان ظاهر می شود انواع محصولات حاوی هورمون و مواد کمک کننده و سازندگی بدن مانند دانه ها و تخم گیاهان و پرندگان و خزندگان و پروتیین های نباتی و حیوانی و دم کرده گیاهان نعناع و آویشن و ترخان و سایرسبزی ها برای جلوگیری از این حالت بهره می گیرند، بدن آنهادارای حالت اسیدی می شود و برای جلوگیری از این حالت پروتیین ها ی گیاهی انواع حبوبات و آجیل برای مصرف مناسب تر می باشند و سبزی ها و دم کرده گیاهان ترشی بدن را کاهش داده و از انواع درد ها و ورم ها جلو گیری می نماید.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
ایمیل (پنهان میماند) :
وب/وبلاگ :
متن نظر :