گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

بیماران سرطانی مرتباً باید انرژی دریافت کنند

اکثر انواع ترکیبات در اثر نیروی کافی تقریباً بهم قابل تبدیل می‏باشند ولی مصرف ترکیبات مختلف حیوانی و گیاهی و معدنی برای پرورش بدن لازم و ضروری می‏باشد.ترکیبات کمپلکس و در هم مانند پروتئین و ترکیبات سخت گیاهی و حیوانی در اثر مصرف انرژی لازم می‏توانند تجزیه شوند و افراد ضعیف و مسن نمی‏توانند از ترکیبات سخت نیرو دریافت نمایند و این مواد دست نخورده معمولاً از بدن خارج می‏شوند و اگر در داخل سیستم گوارش و یا نقاط دیگر بدن بمانند ممکن است عوارض سخت و خطرناک بوجود آورند.

بیماران سرطانی مرتباً باید انرژی دریافت نمایند که نگه داری انرژی نیز بسیار با اهمیت است و افرادی که مرتباً در معرض انواع تنش‌ها هستند و بدست عمل کنندگان ناشی گرفتار می‏شوند زودتر از دیگران جان خود را تسلیم می‏کنند. بیماران سرطانی مرتباً باید انرژی دریافت کنند وکمتر آنرا خرج نمایند که در مقابل سلول‏های بدخیم و پر توان نیروی بیشتری لازم است و همه انرژی‏های لازم را نمی‏توان از غذاها بدست آورد.

انرژی روحی مهمترین است که بر نیروی بدن برتری دارد و می‏تواند آنها را به فعالیت وادار سازد و چنانچه فرماندهی از قدرت بالا برخوردار باشد و دانش کافی در اختیار داشته باشد براحتی می‏تواند تمامی نیروهای بدن را بسیج کرده و از آنهابهره برداری نماید که هیچ بیماری غیر قابل درمان نمی‏باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد