گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

دومین همایش ملی فوتبال پایه برگزار می‌شود

دومین همایش ملی فوتبال پایه با هدف ارتقای سطح علمی مربیان فوتبال پایه و با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و فدراسیون فوتبال چهارم خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دومین همایش ملی فوتبال پایه با هدف بهره‌گیری از تجربیات و دانش مدیران، مربیان فوتبال پایه با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و سایر سازمان‌ها و نهادهای داخلی و بین‌المللی و با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی چهارم خرداد به مدت یک روز در سالن همایش‌های الغدیر تهران برگزار می‌شود.

بحث و بررسی پیرامون توسعه فنی فوتبال پایه در ایران، توسعه آموزش در مدارس فوتبال، انتقال ایده‌ها و تجربیات کشورهای دیگر در زمینه فوتبال پایه، کمک به رشد و ارتقای سطح فنی فوتبال با بهره‌گیری از نظرات جامعه علمی در کنار تجربه و تبحر مدیران، مربیان و بازیکنان، تلاش در جهت بومی‌سازی و کاربردی کردن نظریه‌های علمی فوتبال پایه در کشور و ایجاد بستری مناسب برای طرح دیدگاه‌های تخصصی و هم‌گرایی و تعامل کاربردی با جامعه عملی (تجربی) فوتبال پایه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

 محورهای اصلی همایش شامل: رشد و توسعه  فوتبال پایه، جایگاه آموزش در فوتبال پایه، مهارت‌های ذهنی و روانشناسی در فوتبال پایه و مدیریت باشگاه‌ها در فوتبال پایه است.
در این همایش «آندرس کریستاد» از نروژ و عضو پنل گرسروتز کنفدراسیون فوتبال آسیا و «ریچاد بیت» از مربیان و مدیران سرشناس فوتبال پایه در انگلیس سخنرانی خواهند کرد.  هم‌چنین از اساتید برجسته داخلی در این همایش می‌توان به مرتضی محصص، فریدون معینی، محمد احسانی و ... اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد