گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

آغاز مهلت مجدد ثبت‎نام آزمون سراسری 96 از فردا

فرصت ثبت‎نام در کنکور سراسری 96 ساعت 24 اول اسفندماه 95 پایان یافت. اما به منظور ایجاد تسهیلات برای داوطلبانی که موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی خود نشدند و یا علاقمند به ویرایش فرم ثبت‎نامی خود بودند، فرصت مجددی برای ثبت‎نام در نظر گرفته شد.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، فرصت مجددی برای ثبت‎نام در کنکور سراسری 96 فراهم شده است و لذا داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‎اند در کنکور شرکت کنند از فردا 15 تا 18 اسفند فرصت ثبت‎نام دارند.همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‎نام کرده‏اند نیز می‎توانند در روزهای 15 تا 18 اسفند با ورود به سایت سازمان سنجش در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‎نامی و درج کد سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیسهای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‏گیرد.

هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی 2 (علوم تجربی)، گروه آزمایشی 3 (علوم انسانی)، گروه آزمایشی 4 (هنر) و گروه آزمایشی 5 (زبان‌های خارجی) شود.

زمان برگزاری آزمون

آزمون سراسری سال 96 در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه 96 در حوزه‎های امتحانی برگزار خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد