گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

هر تیمی ریسک کند داربی را می برد

حمید درخشان کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس درباره شرایط استقلال و پرسپولیس پیش از داربی 84 اظهار کرد: شرایط پرسپولیس مشخص است و از ابتدای فصل روند خوبی داشت. آنها رفته رفته بازی های خوبی را ارائه دادند و نشانه این روند مثبت هم این است که صدرنشین لیگ برتر هستند. اما در کنار آن استقلال هم یک سری نوسان داشت که خوب نتیجه نمی‌گرفت ولی رفته رفته خیلی بهتر شد. در حال حاضر هم پس از برد مقابل السد قطر از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارند.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: البته داربی سوای این اتفاق‌ها و شرایط است. داربی یک بازی و یک روز خاص است. به نظر من کسی برنده این دیدار می‌شود که ریسک کرده و بدون ترس و هوشیارانه بازی کند. تیمی که هوشیارانه بازی کند مطمئنا برنده دربی می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد که باتوجه به شرایط خوب هردو تیم، این دیدار یک بازی خوب و تماشاگر پسند از آب دربیاید. درخشان در این باره گفت: این دو تیم نمایندگان فوتبال کشورمان هستند و امیدوارم تماشاگرانی که آن روز به ورزشگاه می‌آیند تا بازی را ببینند، راضی باشند و هر دو تیم نشان دهند که برای بازی کردن و بردن به زمین مسابقه آمده اند. ان شاء‌الله یک بازی خوب ببینیم و همه لذت ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد