گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

کی‌روش ماندنی است

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست امروز خود استعفای کی روش را مورد بررسی قرار خواهند داد.


به گزارش "ورزش سه"، این نشست از ساعت 17 آغاز می شود. تصور می شود بیشتر اعضای هیات رئیسه با استعفای کی روش مخالفت کنند همان طور که بعد از اعلام این خبر در مصاحبه هایی که از آنها مخابره شده چنین مسئله ای قابل فهم بوده است. البته برخی از اعضای هیات رئیسه نگاهشان به این ماجرا یک طرفه نیست. 


کی روش در ابتدای فصل هم می خواست ملی پوشان را به اردو ببرد که با مخالفت مربیان باشگاهی روبه رو شد و در نهایت مجبور شد این اردو را لغو کند. البته فدراسیون فوتبال هم به درستی درخواست مربیان باشگاهی پی برده بود. مربیان باشگاهی می گفتند در همه جای دنیا بازیکنان ابتدای فصل در تمرینات تیم های باشگاهی حاضر می شوند و تمرین می کنند و اگر قرار باشد ملی پوشان در تمرینات ابتدای فصل باشگاه ها حاضر نشوند کی باید با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند؟ به خصوص که در ابتدای فصل همه تیم ها دچار تغییر و تحولات در کادر بازیکنان شده اند. 


در این برهه از زمان هم برانکو تذکر داده بود وقتی بازی با مراکش لغو شده است چه دلیلی برای برپایی اردوی دبی وجود داشت به خصوص که ملی پوشان بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل سخت و طاقت فرسا باید چند روزی استراحت می کردند و بعد از آن در تمرینات تیم های باشگاهی حاضر می شدند تا برای دور برگشت که به سرعت در حال فرا رسیدن است، آماده شوند. 


در نشست امروز شاید درباره زیاده خواهی های کی روش هم بحث شود. از سویی یکی دو عضو هیات رئیسه. همچنین باز گرداندن ملی پوشان به تهران. این یکی، دو عضو معتقد هستند این کار کی روش توهین به شخصیت ملی پوشان بوده است و متاسفانه بازتاب بدی در رسانه های جهان داشته و حتی رسانه های عربستان از این سوء تفاهم به سود خود استفاده کردند و حرف های گزافی را به رشته تحریر در آورده اند. 


البته همان طور که اشاره شد بیشتر اعضای هیات رئیسه موافق ماندن کی روش هستند مگر اینکه کی روش روی استعفای خود اصرار ورزد و حاضر شود به فدراسیون فوتبال بابت فسخ قرارداد خود غرامت بپردازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد