گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

نحوه برگزاری «شانزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه دانشجویی» اعلام شد

به گزارش آفرینش به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با هدف ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت‌های علمی ـ پژوهشی دانشجویان و ارج نهادن به استعدادهای برتر دانشجویی، شانزدهمین دوره پایان‌نامه سال دانشجویی را برگزار می‌کند.

این جشنواره دارای سه بخش اصلی، جنبی و ویژه است. در بخش اصلی این جشنواره پایان‌نامه‌های فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور در گروه‌های علوم انسانی، معماری و هنر پذیرفته می‌شود.

در بخش ویژه فارغ‌التحصیلان، دانشگاه‌ها می‌توانند پایان‌نامه‌ها و تحقیقات خود با موضوعات اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، کارآفرینی و اشتغال، فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز را به دبیرخانه جشنواره کتاب و پایان‌نامه سال ارائه کنند، همچنین در این بخش پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشجویان دانشگاه استان زنجان و پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های خارج از کشور نیز پذیرفته می‌شود.

در بخش جنبی نیز همه پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در گروه‌های علوم انسانی، معماری و هنر پذیرفته می‌شود.

پایان‌نامه‌های برگزیده و پژوهش‌های برتر، در مراسمی در یکی از دانشگاه‌های کشور و با حضور شخصیت‌های علمی ـ فرهنگی کشور معرفی و تقدیر می‌شوند و این دبیرخانه پایان‌نامه‌های برتر را به صورت کتاب چاپ می‌کند.

در این جشنواره، جوان‌ترین صاحبان پایان‌نامه‌ها در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری معرفی می‌شوند.

از جمله شرایط شرکت در جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی، دفاع پایان‌نامه از ابتدای سال 92 تا پایان سال 94 و ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر تایید دفاع و نمره پایان‌نامه است و پژوهش‌های طلاب علوم دینی به شرط ارایه مدارک تعیین سطح نیز پذیرفته می‌شود. ثبت‌نام در جشنواره از طریق سامانه اینترنتی به آدرس زیر، تا 15 مهر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد