گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

گدویف: مقابل کشتی گیر ایرانی مجازات شدم

آنوار گدویف که با شکست از حسن یزدانی به مدال نقره المپیک رسید، گفت: بانداژ پزشکان به دلیل مصدومیتم باعث شد نتوانم به درستی نفس بکشم و مسابقه را ببیینم.

وی ادامه داد: من قبول دارم که در این نتیجه خودم مقصر هستم، البته مدال نقره بهتر از مدال برنز است، هر چند می‌دانم که این یک توجیه است و من مقابل کشتی گیر ایرانی مجازات شدم. هدفم مدال طلا بود ولی گاهی در زندگی آن چیزی که می‌خواهی نمی‌شود و برای این نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

دارنده مدال برنز جهان در مورد پیروزی مقابل باروز آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها تنها از نظر توان فیزیکی و انفجاری قدرت بالایی دارند ولی از نظر تکنیکی و تاکتیکی بسیار عقب‌تر از سایر کشتی گیران هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
نییییلوفر یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:55 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سرشار ازمحبت ، مهربانی و دریایی از عشق و امید خیلی باعث افتخاره پیش منم بیاین مرسییییییییی
96518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد