گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

حریفان ایران در المپیک ریو 2016: لهستان، روسیه و آرژانتین

به گزارش "ورزش سه" از مهر، در روز ششم رقابتهای والیبال انتخابی المپیک، تیم های ملی فرانسه و ایران توانستنند جواز صعود به المپیک ریو را کسب کنند. فرانسه از سد ونزوئلا گذشت و ایران برابر لهستان به پیروزی رسید.

بر اساس آنچه که در سایت ویکیپدیا آمده است تیم ملی ایران در گروه B المپیک ریو قرار خواهد گرفت. جایی که تیم های ملی لهستان، روسیه و آرژانتین نیز حضور دارند. به طور حتم رویارویی با خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی آرژانتین برای مردان والیبال ایران جالب خواهد بود. اگرچه تقابل با روسیه و لهستان نیز هیجان انگیز است. تیم کشورمان در سال های اخیر بارها با این حریفان مواجه شده است.

در گروه A نیز تیم های ملی برزیل، ایتالیا، فرانسه و آمریکا قرار دارند که به نظر بسیار دشوارتر از گروه B است. برزیل میزبان مسابقات و مدعی درجه یک قهرمانی است. فرانسه قهرمان لیگ جهانی و آمریکا و ایتالیا هم از تیم های مدعی کسب مدال طلا به حساب می آیند.

این تیم ها بر اساس رتبه بندی در گروه های اول و دوم قرار گرفته اند. البته هر گروه شش تیمی خواهد بود. در صورتی که یکی از تیم های کانادا و استرالیا به المپیک صعود کنند به گروه A منتقل می شوند و تیم کوبا به گروه B خواهد رفت و تکلیف مصر، نماینده آفریقا نیز پس از صعود دیگر تیم ها به المپیک مشخص خواهد شد.

مسابقات انتخابی المپیک در مکزیک نیز با حضور تیم های ملی الجزایر، تونس، شیلی و مکزیک آغاز شده که از این جمع یک تیم المپیکی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد