گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

سلامتی بهتر، با تغذیه مناسب تر

هنگام مصرف غذاها باید توجه داشته باشیم که قسمتی از هضم غذاها توسط ترکیبات انواع خوراک و قسمتی نیز توسط ترشحات داخلی (که خود قبلاً از انواع ترکیبات مورد نیاز کسب کرده است) تأمین می‌شود و غذاهائی که بخوبی در سیستم گوارش و مناطق دیگر هضم و تجزیه نشود انواع ترکیبات سمی، عفونی و حتی تولیدکننده بعضی از سرطان‌ها می باشد.

اغلب بیماری‌ها از هضم ناقص غذا و غذاهای سنگین عارض می‌گردد که در ابتدای امر انواع بوهای نامناسب از دهان و مخرج و پوست و نقاط دیگر قابل احساس می‌باشد و افرادی که با بوهای مختلف درگیر می‌باشند گرچه می‌توانند با انواع عطرها و مواد گندزا و غیره بوها را زایل نمایند ولی نگاه به انواع غذاها و اثرات آنها در بدن و تولید انواع رنگ و بود در بدن و دیگر خصوصیات در جسم و جان راه مناسبی برای انتخاب انواع غذاها و بکارگیری آنها و اثرات مفید آنها است.

ما می‌توانیم انواع بوها و رنگ ها، دردها، خارش ها، فشارها، سوزش‌ها و دیگر عوارض را با انواع وسایل و محصولات از بین ببریم ولی علت همچنان باقی است که ممکن است بیماری و عوارض پیشرفت هم نماید.

از بین بردن علت بیماری بیشتر مربوط می‌باشد به تغذیه و نوع غذاهای مصرفی و دیگر عوارض و عوامل و توجه به نوع غذاها و تعویض آنها در بسیاری از موارد موجب تغییر طبع و رفتار و دیگر خصوصیات می‌گردد و افرادی که به بعضی از غذاها و عوامل عادت می‌کنند دارای خصوصیات مخصوصی شده و عده‌ای از اعضاء داخلی و خارجی آنان فعال‌تر از اعضای دیگر می‌شود که موجب بروز خصوصیات مخصوصی می‌گردد. ./.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد