گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

مشکلی اصلی ما در تیم ملی تغذیه است

عضو تیم ملی بوکس نداشتن دکتر تغذیه را مهم‎ترین علت نتایج بوکسورها در رقابت‎های بین‎اللملی قلمداد کرد.

رضا کرزبر در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به کسب مقام سومی‎اش در رقابت‎های بین‎المللی اسلواکی، اظهار کرد: با اینکه نفرات شرکت کننده در وزن من کم بودند اما رقابت‎ها در سطح خوبی برگزار شد و تجربه و محک خوبی برای ما بود.

وی حضور در رقابت‎های بین‎المللی را برای کسب سهمیه المپیک مهم دانست و افزود: چون سال کسب سهمیه المپیک است، فدراسیون تمام تلاشش را به کار گرفته که در رقابت‎های بیشتری شرکت کنیم اما مشکل مالی هنوز پابرجاست و کارمان را سخت می‎کند.

کرزبر با اشاره به باخت به مشتزن آلمانی در تورنمنت اسلواکی، یادآور شد: در این مبارزه دو راند را با پیروزی پشت سر گذاشتم اما در راند سوم به سبب مشکل بدنی نتیجه را واگذار کردم.

این مشتزن لرستانی تصریح کرد: متاسفانه دکتر تغدیه نداریم و همین سبب شده که به مشکل بخوریم. تغذیه رکن اصلی ورزش قهرمانی است که از وجود آن بی‎بهره هستیم و دکتر تغذیه نداریم. همیشه بحث این موضوع مطرح بوده اما تاکنون به سرانجام نرسیده است.

وی اضافه کرد: فقط چند مشاور تغذیه داریم که گاهی به ما مشاوره می‎دهند و خواسته بوکسورها از فدراسیون این است که دکتر تغذیه برای ملی‎پوشان استخدام کند.

کرزبر در پایان گفت: با اینکه از کشورهای قزاقستان و ازبکستان در آسیا خیلی عقب هستیم اما تمام تلاشم را به کار می‎گیرم تا سهمیه المپیک ریودوژانیرو را کسب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد