گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

حمایت وزارت بهداشت از پایان‌نامه‌های برتر دوره دکتری پژوهشی

به گزارش آفرینش، معاونت تحقیقات وزارت بهداشت حمایت مالی از پایان نامه های برتر دکتری پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی را در دستور کار خود قرار داد.

متقاضیان به منظور شرکت در این برنامه، لازم است طرح تحقیقاتی دانشجوی متقاضی که در دانشگاه مربوطه مصوب شده به همراه تضمین حمایت مالی از پروژه توسط دانشگاه را داشته باشند.

دانشجویان ورودی 92 به بعد می توانند در این فراخوان شرکت کنند. با توجه به رقابتی بودن این سهمیه سابقه پژوهشی استاد، دانشجو و کیفیت طرح تحقیقاتی در فرآیند اختصاص بودجه حائز اهمیت خواهد بود.

متقاضیان باید رزومه استاد و دانشجو به همراه عنوان و اطلاعات طرح تحقیقاتی مصوب (انگلیسی یا فارسی) را جهت بررسی‌های اولیه به دانشگاه مربوطه ارایه کنند و معاونت‌های تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه 94 فرصت دارند تا مدارک مورد تأیید را به این معاونت ارسال کنند.

جهت انجام امور داوری ضروری است که مدارک به صورت الکترونیک ارسال شود و مدارکی که به صورت ناقص یا تحت فرم مذکور ارسال نشده باشند مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از 100 نفر واجد شرایط در سطح کشور تا سقف 250 میلیون ریال برای هر نفر/ دوره حمایت مالی می‌کند. در این راستا با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا شده که در صورت اجرا از طرف صندوق حمایت مالی به همین میزان مشمول افراد برگزیده خواهد شد./.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد