گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

جان اسپراو: ایران در همه بخش‌ها عالی بود John Speraw : Iran was excellenet in all parts

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال آمریکا در دومین دیدار خود در سالن دوازده هزار نفری آزادی همانند بازی نخست در سه ست پیاپی بازی را واگذار کرد تا مدافع عنوان قهرمانی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

جان اسپراو در نشست خبری پس از بازی گفت:‌ در بازی اول که دو شب پیش برگزار شد این جو ورزشگاه و حمایت تماشاگران بود که باعث شد تیم من تحت تاثیر قرار بگیرد اما در بازی دوم ایران بسیار بهتر از ما بازی کرد و با عملکرد فنی خوب موفق به پیروزی شد.

وی ادامه داد:‌ ایران در تمام بخش‌ها بسیار سریع و فنی بازی کرد. آن‌ها در دفاع، سرویس، حمله، پاس و در هر چیز دیگری بسیار سریع بودند.

اسپراو درباره عملکرد فنی تیم خود گفت: ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم اما باز هم نیاز به پیشرفت داریم و باید یاد بگیریم در تمام طول بازی عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال امریکا در پاسخ به این سوال که "چرا با وجود شکست در بازی نخست برابر ایران تغییری در تاکتیک تیمش نداده؟" گفت: گاهی شرایط بازی ایجاب می کند که طرح‌ها و تغییرات انجام شود و گاهی نه. ما در این بازی در برخی از امتیازها پاسور و آبشارزن ها را عوض کردیم اما فایده‌ای نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد