گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

در صورت تساوی امتیازات دو تیم، نتیجه دیدار آنها ملاک صعود به مرحله بعد

طبق قوانین آئین‌نامه اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در صورت تساوی امتیازات دو تیم، نتیجه دیدار مستقیم آنها ملاک صعود به مرحله بعد است.پس از شکست تراکتورسازی مقابل نسف‌قارشی ازبکستان این شائبه به وجود آمد در صورتی که تراکتورسازی در دیدار آخر خود مقابل الاهلی امارات به پیروزی برسد و نسف‌قارشی ازبکستان متحمل شکست شود، این تیم شاید با تفاضل گل بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

حامد مومنی نماینده فدراسیون در دیدار تراکتورسازی و نسف‌قارشی گفت: طبق ماده 11 بند 5 از آئین‌نامه اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رده‌بندی تیم‌ها در مرحله گروهی به این شکل انجام می‌شود. مورد اول این است که طبق معمول تیمی که امتیاز بالاتری دارد به مرحله بعد صعود کند. وی افزود:در صورتی که امتیازات دو تیم مساوی باشد تیمی به مرحله بعد می‌رود که در بازی مستقیم امتیاز بالاتری کسب کرده باشد.

در صورت تساوی این مورد تیمی به مرحله بعد می‌رو که تفاضل گل بهتری در بازی مستقیم داشته باشد. اگر این مسئله هم برابر بود تیمی که گل زده بیشتری دارد به مرحله بعد می‌رود. اگر این مورد هم مساوی بود تیمی که گل زده بیشتری در خانه حریف داشته باشد به مرحله بعد می‌رسد. اگر این مورد هم مساوی بود تفاضل گل در کل مرحله گروهی تعیین‌کننده تیم صعودکننده است.در صورت تساوی این مورد کسی که گل بیشتری در مرحله گروهی زده صعود می‌کند.

مومنی خاطرنشان کرد:اگر آمارهای بالا همه مساوی بودند در صورتی که این اتفاق در پایان مسابقه دو تیم رخ دهد ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعودکننده است و اگر دو تیم درون زمین حضور نداشتند بازی جوانمردانه و تعداد کارت‌های زرد و قرمز کمتر باعث صعود می‌شود و در پایان اگر تمامی موارد مساوی بود تیمی که فدراسیون کشورش رنکینگ بالاتری در فیفا دارد به مرحله بعد صعود می‌کند

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:19 http://emco36.mihanblog.com/

سلام دانیال مر30 سایتتون عالییییییییییه
ادامه بده دیگه هر روز سر میزنم چیزی نمی بینم
پیش منم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد