گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - 337

ISN - تیم های اول تا سوم جام ملت های های آسیا 2015، بیشترین سهم را در میان رتبه های برتر آماری این رقابت ها به دست آوردند.
جام ملت های آسیا 2015 با نخستین قهرمانی استرالیا به پایان رسید و تیم های کره جنوبی و امارات نیز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در 32 مسابقه برگزار شده در این دوره از رقابت ها، 85 گل به ثمر رسید که میانگین 2.65 گل در هر بازی را نشان می دهد.
در این مسابقات 626 شوت نیز به سوی دروازه ها شلیک شد که 275 شوت (43.9 درصد) آن داخل چارچوب بود.
تیم های اول تا سوم این مسابقات هر کدام چهار عنوان را در میان برترین های تیمی و انفرادی رقابت ها به دست آوردند. یکشنبه 12 بهمن 1393

ISN - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، گفت : مطمئن باشید با توجه به بازی روانی که پرسپولیس ارایه می دهد به زودی از بحران خارج می شود و در آسیا هواداران نگران ما نخواهند بود.

حمید درخشان گفت:دلیل شکست تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن کاملا مشخص است و زمانی که یک تیم فرصت های زیاد گلزنی را ازدست می دهد قطعا شانس گل خوردنش را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید اگر ما ازفرصت های خود استفاده می کردیم برنده این دیدار بودیم. خراب کردن یکی از موقعیت های ما از گل زدن سخت تر بود اما نمی دانم بازیکن ما چگونه آن را تبدیل به گل نکرد.
یکشنبه 12 بهمن 1393

ISN - خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت : ایران با سنت شکنی اجازه حضور زنان خارجی در مسابقات والیبال مردان را در زمان میزبانی تورنمنت بزرگ تابستان آینده خواهد داد.

تصمیم فدراسیون والیبال ایران سه ماه بعد از آنکه فدراسیون بین المللی والیبال(اف آی وی بی)اعلام کرد تازمانی که سیاست جلوگیری از حضور زنان در سالن های والیبال در ایران ادامه دارد، اجازه میزبانی رویدادهای بین المللی را به ایران نخواهد داد، اتخاذ می شود.

اجازه ورود به تماشاگران زن مربوط به رقابتهای قهرمانی مردان است که کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار می کند.
یکشنبه 12 بهمن 1393

ISN - فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) در سایت خود با انتشار ویدئویی از بازی سعید معروف در تیم روبین کازان روسیه نوشت: این بازیکن ایرانی در بدو ورود خود به کازان تأثیرگذار ظاهر شد.

معروف به عنوان بهترین پاسور مسابقات لیگ جهانی 2014، در نخستین بازی خود برای کازان، به پیروزی این تیم در مقابل فریدریشافن در جریان رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا کمک کرد.

وی در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه هم معرفی شد.
یکشنبه 12 بهمن 1393

ISN - احسان روزبهانی بوکسور وزن 81 کیلوگرم ایران نخستین سهمیه ورزش کشورمان برای حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب کرد.

نماینده وزن 81 کیلوگرم بوکس ایران (جمعه شب 10 بهمن ماه) در مرحله چهارم لیگ نیمه حرفه ای جهان در بلغارستان، به مصاف حریفی از موریتانی رفت.

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون در این دیدار با وجود مصدومیت از ناحیه بینی با ارائه مبارزه ای شجاعانه به برتری دست یافت و اولین ورزشکار ایران لقب گرفت که موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو شده است.

روزبهانی پیش از این در لیگ نیمه حرفه ای جهان در مباررزه با بوکسورهای ازبکستان و فرانسه نیز به برتری دست یافته و مقابل حریف روسی شکست خورده بود.
شنبه 11 بهمن 1393 ر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد