گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - 336

- مربی تیم ملی فوتبال ایران بااشاره به اینکه بهترین بازیکنان جهان نیز پنالتی خراب می کنند، گفت:وحید امیری در تمرینات عالی پنالتی می زد اما متاسفانه در دیدار با عراق نتوانست دقت مناسبی داشته باشد.
«مارکار آقاجانیان» پس از شکست تیم ملی ایران برابر عراق در ضربات پنالتی و حذف از جام ملت های آسیا اظهار داشت: این بازی یکی از بهترین دیدارهای جام شانزدهم بود و تیم ایران در طول 120 دقیقه با وجود اینکه از نیمه نخست 10 نفره شد، مردانه بازی کرد و کار سختی را با تمام توان انجام داد.
وی افزود: بازیکن عراق 3 بار در طول بازی مرتکب خطای هند شد که داور بی تفاوت از کنارش گذشت اما به سادگی به بازیکنان ایران اخطار داد و پولادی را اخراج کرد.
آقاجانیان تصریح کرد: مطمئن باشید اگر 10 نفره نمی شدیم این بازی را با اختلاف گل زیادی به سود خودمان پایان می دادیم.
وی با قدردانی از بازیکنان تیم ملی و مردمی که به حمایت پرداختند عنوان کرد: شکست مقابل عراق اتفاقی بود که رخ داد و دیگر نمی توان کاری انجام داد. شنبه 4 بهمن 1393

ISN - سرمربی تیم ملی عراق با اشاره به اینکه تیمش دیدار بزرگی را از ایران برده است، گفت: امیدوارم به همراه امارات در دیدار نهایی حاضر باشیم.

راضی شنیسل در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ایران با ابراز شادمانی از صعود به مرحله نیمه نهایی عنوان کرد: دیدار بسیار سطح بالایی را از هر دو تیم در زمین شاهد بودیم و امروز به خوبی ثابت کردیم که عراق تیم بزرگی است.

وی با تبریک این پیروزی به مردم عراق ادامه داد: هنوز کارمان در استرالیا تمام نشده و می خواهیم با غلبه بر کره جنوبی به دیدار پایانی راه یابیم.

شنسیل با انتقاد از عملکرد خط دفاعی تیم خود عنوان کرد: باید از مشکلات را در دیدار مرحله نیمه نهایی برطرف سازیم.

وی درمورد انتقاد ایرانی ها از داور گفت: اشتباهات داوری همواره در فوتبال وجود دارد و امروز داور استرالیایی حتی برای عراق نیز سختگیری بسیار زیادی داشت.

سرمربی عراق گفت: باید در طول 120 دقیقه پیروز می شدیم اما تمرکز خوبی در کارهای دفاعی نداشتیم.

وی با اشاره به شادی مردم عراق گفت: بسیار خوشحالم که مردم جنگ زده عراق در پایان دیدار به ایران به خیابان آمده و جشن گرفته اند.

شنیسل در خصوص روابط سیاسی ایران و عراق و تاثیر بازی امروز برآن گفت: به این مسائل کاری ندارم چراکه فوتبال از سیاست جدا است.
شنبه 4 بهمن 1393

ISN - بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در دیدار با عراق مستحق پیروزی بودیم اما متاسفانه به حق خود نرسید.

خسرو حیدری پس از شکست تیم ملی کشورمان مقابل عراق، گفت: در این بازی مستحق پیروزی بودیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی بود اما نتوانستیم مزد زحمات خود را بگیریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شانس در ضربات پنالتی بسیار موثر است و به نظر من در طول بازی بهتر از عراقی ها بودیم و اخراج پولادی برنامه های ما را به طور کامل برهم زد.
شنبه 4 بهمن 1393

ISN - فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی با اشاره به شکست ایران برابر عراق نوشت: ایران با شوک و وحشت با جام شانزدهم خداحافظی کرد. شنبه 4 بهمن 1393

ISN - مارک بوسنیچ بازیکن سرشناس استرالیایی در نشست بررسی بازی ایران و عراق به شدت از عملکرد بنجامین ویلیامز استرالیایی در قضاوت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق انتقاد کرد.

این بازیکن سابق منچستر یونایتد بااشاره به صحنه هایی از خطاهایی که منجربه کارت زرد و اخراج مهرداد پولادی بازیکن ایرانی شد، گفت: خطای اول پولادی هم کارت نداشت و در خطای دوم هم بازیکن (دروازه بان) عراق خطا کرد.

وی افزود: نگاهی به زاویه حرکت بازیکن ایران در برخورد با گلر عراقی نشان می دهد که این گلر عراقی بود که بازیکن ایرانی را هل داد و بازیکن ایرانی کاری نکرد.
شنبه 4 بهمن 1393

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد