گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - 333

ISN - ملی پوشان فوتبال ایران روز جمعه با ارسال سانتر از کناره ها و زدن ضربات ایستگاهی، راه های فرو ریختن دروازه کره جنوبی را تمرین کردند.
در این تمرینات با نشاط که در زمین شماره یک آکادمی فوتبال برگزار شد، در ابتدای ملی پوشان کار با توپ را زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی آغاز کردند.
بازیکنان در ابتدای تمرین، به بازی ' دست رشته' پرداختند که در یکی ازصحنه ها بازیکنان برای تصاحب توپ برروی سر یکدیگر ریختند که این امر باعث شد که کاور پژمان منتظری پاره شود و احسان حاج صفی زیر دست و پای بازیکنان ماند.
در ادامه بازیکنان به دو گروه مشکی و سبز تقسیم شدند و به مرور تاکتیک های گروهی پرداختند . کی روش در ابتدا دستورات لازم را به بازیکنان ارائه کرد.
اساس تمرینات ملی پوشان ارسال سانتر از کناره ها ، موقعیت سازی مهاجمان برای یکدیگر، فرار از تله آفساید و زدن ضربات سر بود که کی روش به شدت عملکرد بازیکنان را تحت نظر داشت.
در اواخر تمرینات ، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، کریم انصاری فرد، سروش رفیعی، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی مشغول زدن ضربات ایستگاهی شدند.
*علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال امروز از نزدیک نظاره گر تمرینات ملی پوشان بود .
* حدود 100 هوادار با حضور در آکادمی فوتبال، تمرینات شاگردان کی روش را مشاهده کردند.
*هاشم بیک زاده ملی پوش تیم استقلال که دوران نقاهت بعد از مصدومیت خود را سپری می کند، همانند روزهای گذشته به طور اختصاصی تمرین کرد.
*سردار آزمون برای انجام برخی کارهای شخصی امروز در تمرینات ملی پوشان حضور نداشت.
* سید جلال حسینی در پایان تمرین امروز از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی جزیی شد اما پزشک تیم ملی اعلام کرد که این مدافع با مشکلی رو به رو نیست.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند، سه شنبه هفته آینده در دیداری دوستانه در تهران به مصاف تیم ملی کره جنوبی می رود. شنبه 24 آبان 1393

ISN - دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی با اشاره به آمادگی 100 درصدی بازیکنان گفت: ملی پوشان ایران فقط به فکر بازی مقابل کره جنوبی هستند.

محسن فروزان روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این چند روز که تمرینات شروع شده تمرینات خوب و پرفشاری داشتیم و ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه با روحیه تمرین می کنند و خود کی روش هم گفته است باید بازی های دوستانه را هم جدی بگیریم. بنابراین به نحوی تمرین می کنیم که یک بازی خوب را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد مصدومیت خود نیز گفت: مچ سمت چپم پیچید و یک کمی درد داشتم، اما با تلاش کادر پزشکی تیم ملی مشکل خاصی وجود ندارد و این مصدومیت جزیی برطرف شد و برای ادامه تمرینات مشکلی وجود ندارد.

فروزان گفت: چندین ماه است با کی روش کار می کنم و تمرینات او به روز و حرفه ای است. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم؛ هر چند که این یادگیری هم در تیم ملی بوده و هم باشگاهی.

دروازه بان تیم ملی در مورد انتقادات مطرح شده نسبت به وی و سوشا مکانی گفت: نمی توانم در این مورد نظری بدهم. کادر فنی تیم ملی پیگیر بازی های باشگاهی است و بحث تیم ملی از باشگاه جداست.

وی ادامه داد: هر کسی که به تیم ملی دعوت می شود باید بیشترین زحمت را بکشد. هنگامی که در گسترش بودم و به تیم ملی دعوت نمی شدم همواره برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کردم. کادر فنی تیم بازی ها را رصد و بهترین ها را به تیم ملی دعوت می کند.

وی در پایان گفت: با تصمیم کی روش بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند و همه باید به آن احترام بگذارند. من هم دو سال در گسترش فولاد به تیم ملی دعوت نشدم و آن زمان به این تصمیم احترام گذاشتم و مصاحبه ای نکردم. الان هم که دعوت شدم کسی نباید ناراحت شود.
شنبه 24 آبان 1393

ISN - هافبک تیم فوتبال ایران با بیان اینکه ایران یکی از شانس های قهرمانی در جام ملتهای آسیاست، گفت: بازی مقابل تیم کره جنوبی محک خوبی برای ملی پوشان کشور است.

علیرضا جهانبخش قبل از آغاز تمرین امروز (جمعه) تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی خوبی را آغاز کرده ایم. همه بازیکنان در اردو حضور دارند. سعی می کنیم آمادگی خود را تا جام ملت های آسیا حفظ کنیم.

وی در مورد بازی تدارکاتی مقابل کره جنوبی نیز گفت: این کشور یکی از شانس های قهرمانی است و قطعا می خواهد با قدرت مقابل ایران حاضر شود و ما هم با قدرت مقابل آنها بازی می کنیم. امیدوارم که حریف تدارکاتی خوبی برای ما باشند.

جهانبخش با تأکید بر اینکه تیم ملی برای حضور قدرتمندتر در جام ملت ها نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتری دارد، اظهار داشت: بازی بازی های بیشتری انجام دهیم تا بیشتر محک بخوریم. تیم هایی که در جام ملت های می خواهند مقابل ما قرار گیریند تاکنون بازی های زیاد و بزرگی را پشت سر گذاشته اند و آماده هستند. البته ما تمرکزمان روی تیم خودمان است تا با یک آماده سازی خوب در بهترین شرایط پا به مسابقات بگذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی برای حضور در جمع 4 تیم برتر جام ملت های آسیا و قهرمان شدن چقدر شانس دارد، خاطرنشان کرد: بعد از عملکرد خوبی که در جام جهانی داشتیم انتظارات از ما بالاتر رفته است. ما کیفیت خودمان را در جام جهانی نشان دادیم و در جام ملتها نیز باید بتوانیم این کیفیت را حفظ کنیم. مطمئناً ما شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا هستیم و همه تمرکزمان را خواهیم گذاشت تا با شرایط خوبی به استرالیا برویم. باید بتوانیم با شرایط خوب دل مردم خوب کشورمان را شاد کنیم.
شنبه 24 آبان 1393

ISN - رییس فدراسیون فوتبال، رویارویی دو تیم ملی ایران و کره جنوبی را فراتر از یک دیدار دوستانه اعلام کرد و گفت: کره ای ها برای گرفتن انتقام دو شکست قبلی خود وارد تهران خواهند شد.

علی کفاشیان روز جمعه در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با بیان این مطلب افزود: ملی پوشان فوتبال ایران تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم انجام می دهند تا بتوانند در دیدار دوستانه مقابل کره جنوبی نتیجه قابل قبولی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه برای مذاکره با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی راهی آکادمی ملی فوتبال شده است، اظهار داشت: بار دیگر برنامه آماده سازی تیم ملی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ به طوری که ملی پوشان در گام بعدی در اردوی آفریقای جنوبی حضور خواهند یافت تا با آمادگی کامل راهی جام ملت های آسیا شوند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره جام ملت های آسیا گفت: اکثر کشورها با برنامه ریزی و سرمایه گذاری زیادی، خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کرده اند و ما باید از همان ابتدا با تمام توان به مصاف حریفان خود برویم؛ به گونه ای که دیدار مقابل تیم های ملی قطر، امارات و بحرین ، حکم فینال را برای ما دارد.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران در طول یک سال اخیر در صدر برترین تیم های قاره کهن قرار دارد، تصریح کرد: این تیم برای تثبیت جایگاه خود باید نتایج خوبی را در جام ملت های آسیا در استرالیا کسب کند. خوشبختانه بازیکنان ایرانی همیشه نشان داده اند که مرد روزهای سخت هستند.
شنبه 24 آبان 1393

ISN - وکیل دایی گفت: محمد مایلی کهن با رضایت کتبی علی دایی که طی لایحه ای صبح فردا (شنبه) در اختیار قاضی پرونده قرار می گیرد می تواند از زندان آزاد شود.

'عسکری پیش بین' جمعه شب با بیان اینکه پس از انتشار بیانیه دایی، لایحه کتبی این رضایت نامه تنظیم و صبح اول وقت فردا(شنبه) تحویل قاضی پرونده خواهد شد به ایرنا، افزود: پس از اعلام رضایت، بلافاصله لایحه کتبی برای ارائه به قاضی آماده شد؛ اما از آنجا که به تعطیلات آخر هفته رسیدیم، این مهم صبح اول وقت فردا به اطلاع قاضی پرونده خواهد رسید.

وی اضافه کرد: براساس معمول، پس از اعلام کتبی و درخواست متهم مبنی بر تخفیف، جریمه تبدیل به جزای نقدی خواهد شد و مایلی کهن می تواند آزاد شود.

وکیل علی دایی در پاسخ به این سووال که بدین ترتیب با بخشش دایی، مایلی کهن تا زمانی که درخواست تخفیف مجازات نکند از زندان آزاد نخواهد شد، تصریح کرد: بله متهم خود نیز باید درخواستی برای تخفیف مجازات داشته باشد تا جریمه حبس به جزای نقدی تبدیل شود در غیر اینصورت متهم در زندان می ماند.

پیش بین در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه مراحل زندان شدن مایلی کهن به چه ترتیب بود نیز گفت: دایی از اول هم رضایت به زندانی شدن مایلی کهن نداشت، برهمین اساس حتی برای اجرای حکم هم مساعدت نکرد و من هم به عنوان وکیل در محل حاضر نشده و حکم جلب در کار نبود.

به گفته وی، در حالی که ما منتظر دریافت پاسخ مناسب مبنی بر پشیمانی داشتیم و هیچ تلاشی برای زندانی کردن وی نداشتیم؛ او خود را به زندان معرفی کرد و راهی زندان شد.

وی ادامه داد: پس از زندانی شدن مایلی کهن، سیل درخواست ها برای بخشش شروع شد و برخی از رسانه ها نیز به آن پرداختند؛ آن ها از دایی انتظار بخشش داشتند درحالی که اصلا او رضایت به چنین کاری نداشت.

پیش بین، با اشاره به اینکه دایی به احترام پیشکسوتان و تمامی کسانی از وی درخواست کردند، رضایت به بخشش داد، اظهار داشت: تمامی کسانی که تماس داشتند اعلام کردند کار مایلی کهن درست نبوده؛ با این همه از شما می خواهیم که رضایت دهید؛ در همین راستا این مهم به احترام آنان و خانواده متهم که در این مدت تحت فشار بودند؛ انجام شد.

وی ادامه داد: کشور قانون دارد و طبق قانون، افترا به دیگران جرم است و اگر فردی مرتکب این عمل شود باید مجازات شود، برهمین اساس بهتر است کسانی که به راحتی علیه دیگری حرف می زنند، مواظب گفتار و رفتار خود باشند.ر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد