گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

اختصاص 10 درصد بودجه دانشگاه آزاد اسلامی به پژوهش

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 درصد از بودجه دانشگاه به مباحث پژوهشی و پنج درصد به مسائل فرهنگی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، حجت‌الاسلام عبدالرضا جمالزاده، در آیین توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشجوین دانشگاه آزاد واحد شیراز گفت: باید فضای رشد علمی، تحقیقاتی، اخلاقی و فرهنگی در دانشگاه فراهم شود تا لغزش‌ها و گمراهی‌ها ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: دانشگاه مرکز سیاسی بازی و جناح بازی نیست و دانشجویان و اساتید در عین داشتن آگاهی نسبت به مسائل سیاسی و قدرت تحلیل مسائل روز، دشمن شناسی و شناخت نسبت به مسائل جهانی نباید مورد هدف گروه‌های خاص سیاسی قرار گیرند.

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عده‌ای در دانشگاه به دنبال استفاده از عواطف و روحیات دانشجو به نفع گروه خاصی هستند که ما از این رویکرد به جد جلوگیری می‌کنیم.

جمالزاده ادامه داد: متاسفانه امروز، پرونده سازی و جوسازی برعلیه یکدیگر در جامعه شدت گرفته و بداخلاقی‌ها، بی‌اخلاقی‌ها و بی‌تقوایی‌ها زیاد شده و کار به جایی رسیده است که نامه‌های تخریب برعلیه افراد آماده شده وجود دارد و تنها جای اسم را خالی گذاشته‌اند.

این مقام دانشگاهی به تعامل و ارتباط دانشگاه آزاد با مجموعه‌های دینی و علما اشاره و اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی در اولویت فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد