گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

فوتبال ما - 332

ISN - سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال تهران حداکثر 10روز مهلت داد تا اسناد، مدارک و صورت مالی خود را به منظور قیمت گذاری باشگاه به این سازمان ارایه کند.
وی اضافه کرد: در مجموع بنا شد، آنچه برای سازمان خصوصی سازی و دیوان محاسبات فراهم کردن مقدمات واگذاری باشگاه به بخش خصوصی نیاز است، فراهم و حداکثر تا 10 روز آینده ارایه کنیم.
پنجشنبه 24 مهر 1393

ISN - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه حضور تیم رئال مادریددرایران موفقیت بزرگی برای فوتبال کشور محسوب می شد، گفت: متاسفانه برخی هااین مساله را همچون نیزه ای درچشمان پرسپولیس فرو بردند.

وی افزود: آنان مقابل ما با تمام قوا و انتحاری بازی می کنند، چون چیزی برای از دست دادن ندارندومانیزنمی خواهیم حریف رادستکم بگیریم چراکه می خواهیم قدم اول را محکم برداشته و در ادامه به شرایط بهتری برسیم.
پنجشنبه 24 مهر 1393

ISN - تیم فوتبال دختران نوجوان ایران ( چهارشنبه ) در دیدار با تیم امارات با نتیجه پرگل 9 بر صفر به پیروزی رسید.

در مجموع تیم فوتبال دختران نوجوان با گلهای فاطمه گرایلی(4) گل، فاطمه قاسمی (4) و هاجر دباغی یک گل ، تیم امارات را در هم کوبیدند.
پنجشنبه 24 مهر 1393

ISN - سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در صورت برگزاری اردوهای منظم و مناسب تیم ایران آمادگی لازم برای حضور شایسته در جام ملت های آسیا خواهد داشت.

کارلوس کی روش معتقد است بازیکنان تیم ملی در اردوی پرتغال ثابت کردند اگر فرصت کارکردن و شرایط مناسب داشته باشند، می توانند با ارائه عملکرد خوب باعث افتخار برای کشور و ملت ایران باشند.

وی تصریح کرد: ترجیح می دهم مسابقه با بنفیکا را یک تمرین خیلی خوب برای بازیکنان تصور کنم. تمرینی که ما در آن توانستیم سخت کار کنیم. این فرصت را داشتیم تا عملکرد بازیکنان را مقابل تیم خوب و پرسرعت بنفیکا شاهد باشیم. فکر می کنم بازیکنان با تمرکز خوبی این دیدار را به اتمام رساندند. این دو بازی فرصتی دوباره به بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند بود تا بتوانیم عملکرد آنها را بعد از چند ماه مورد ارزیابی قرار دهیم و همین طور به بازیکنان جوانتر نیز این میدان داده شد تا آمادگی خود را به سطح بالاتری برسانند. چرا که در رقابت های جام ملتهای آسیا با تیم هایی روبرو خواهیم شد که بازیکنان شاغل در لیگ های اروپا دارند.
پنجشنبه 24 مهر 1393

ISN - عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت : اعضای این هیات رییسه طرح و برنامه ای برای استیضاح و یا سوال از رییس فدراسیون فوتبال ندارند.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت:اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مثل اعضای یک خانواده هستیم و مسایلی در بین خودمان داریم، اما اینکه تعدادی از اعضا بخواهند بحث استیضاح رییس فدراسیون فوتبال را دنبال کنند، صحت ندارد.

وی در باره طرح شایعه گم شدن مبلغی حدود 900هزار دلار در فدراسیون فوتبال گفت: چنین چیزی صحت ندارد و ما معمولا گزارش های مالی منظم از امور مالی و رییس فدراسیون فوتبال دریافت می کنیم.ر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد