گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

لیست مجلات نامعتبر خارجی تا اول مرداد سال 1393

در صورتی که محققین و دانشجویان محترم تمایل به چاپ و انتشار تحقیقات و مقالات خود را در مجلات و ژورنال های خارجی داشته باشند، میبایست همزمان با انتخاب ژورنالی که شاخص های مورد نظر ایشان را دارا میباشد، "اعتبار داخلی ژورنال" که توسط "وزارت علوم،تحقیقات و فناوری" اعلام میگردد، را نیز به عنوان یک شاخص اصلی در فرآیند انتخاب ژورنال، مدنظر قرار دهند.

در صورتی که پژوهشگران گرامی در هنگام انتخاب مجله جهت ارسال مقاله خود، به این شاخص کلیدی توجه ننمایند، ممکن است با چاپ مقاله خود در ژورنال هایی که از نظر وزارت علوم فاقد اعتبار میباشد، نتیجه زحمات چندین ماهه و یا چندین ساله خود را بر باد دهند.

با توجه به توضیحات فوق، آخرین لیست "مجلات نامعتبر خارجی" که در اول مرداد 1393 توسط وزارت "علوم،تحقیقات و فناوری" منتشر شده است را میتوانید از طریق لینک زیر دریافت نمایید:(در ابتدای لیست مجلاتی که در فایل pdf مذکور وجود دارد، تاریخ مهر ماه 92 قید گردیده است و در صورتی که ادامه لیست را بررسی فرمایید، لیست مجلاتی که در تیر 93 به این مجموعه اضافه شده است را نیز میتوانید مشاهده فرمایید و بخش دوم در واقع متمم لیست منتشر شده در مهر ماه 92 میباشد). همچنین محققین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بایستی علاوه بر لیست فوق، لیست اعلامی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه خود را نیز، در هنگام انتخاب ژورنال مدنظر قرار دهند.

موفق باشید

فایل pdf مجلات نامعتبر خارجی تا اول مرداد سال 1393