گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

انعقاد 137 تفاهمنامه علمی-پژوهشی میان دانشگاه آزاد و مراکز علمی دنیا

تهران-ایرنا -معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد 137 تفاهمنامه علمی- پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز علمی دنیا خبر داد و گفت: بخشی از این تفاهمنامه ها اجرایی شده ومقدمات اجرایی شدن بخش دیگر نیز در حال فراهم شدن است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد انگجی معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین جشنواره مبتکران، مخترعان و نوآوران، گفت: معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به عنوان پل ارتباط علمی - پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز معتبر علمی عمل کند.

وی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت علمی خود را محصور به درون کشور نمی داند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی را دارد که برای حل مشکلات کلان کشور ارتباط علمی با سایر کشورها برقرار کند.

انگجی به بهره گیری از نخبگان برای برطرف کردن مشکلات کشور اشاره کرد و گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار اخیر خود با نخبگان به معضلاتی نظیر بحران کم آبی اشاره کرد، ما باید نخبگان را برای ارایه طرح هایی در این زمینه ها هدایت کنیم.

معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به ظرفیت های منابع طبیعی استان فارس اشاره کرد و افزود: پیشنهاد می دهم کارگروهی از نخبگان استان فارس برای رفع مشکلات این استان و بالا بردن میزان محصولات کشاورزی تشکیل شود./.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد