گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

افزونه ی تراپیپر در گوگل کروم برای دریافت بعضی از مقالات

تیم فنی تراپیپر افزونه ی گوگل کروم را ارائه کرده است تا کاربران بتوانند در هنگامی که در سایت های مختلف و دیتابیس های مختلف در حال تحقیق و جستجوی مقالات خود هستند در همان صفحه مقاله خود را در تراپیپر سفارش دهند.

هدف تراپیپر کمک و همراهی با اساتید دانشگاه، دانشجویان و پژوهشگران در امر تحقیق و پژوهش است. در این راستا تراپیپر منابع علمی و مقاله های پژوهشی مورد نیاز مراجعین را در کمترین زمان و بسیار ساده فراهم می کند. رابط کاربری طراحی شده بسیار ساده و دوستانه محقق را در دستیابی به منابع مورد نیاز از جمله مقاله های لاتین، استانداردها و دیگر منابع راهنمایی می کند.

گوگل کروم به عنوان یک مرورگر پیشتاز در عرصه ی وب شناخته می شود، یکی از علت های مهم این پیشتازی، افزونه های بسیار زیاد و کاربردی این مرورگر هستند که قابلیت اضافه شدن امکانات مختلفی را به مرورگر کروم اضافه می کنند. سری به این آدرس بزنید تا اطلاعات بیشتری کسب نمایید 

http://chrome.google.com/webstore

افزونه ها به سادگی بر روی مرورگر نصب می شوند و فرآیند خاصی بیش از یک کلیک ندارند.

  

افزونه ی تراپیپر چه ویژگی هایی دارد؟

این افزونه به مرورگر شما و البته شما، این قابلیت را می دهد که بتوانید در حین مشاهده و جستجوی مقالات در وبسایت های ناشرین علمی، مستقیما مقاله ی مورد نظر را در تراپیپر سفارش دهید و جالبتر این است که  این کار نیاز به یک کلیک دارد.

چگونه کار می کند؟

پس از اینکه افزونه بر روی مرورگر شما نصب شد، خود به خود فعال می شود، حالا هر زمانی که شما به صفحاتی از وبسایت های ناشران مراجعه بفرمایید در کنار عنوان مقالات یک آیکن ‌ظاهر می شود که اگر بر روی آن کلیک کنید در صفحه ی جدیدی به تراپیپر می آیید و سفارش شما پس از تایید شما ثبت می شود.

 

 

 

 

 

 

چگونه نصب می شود؟

برای استفاده از این افزونه شما باید از مرورگر کروم استفاده کنید ( قاعدتاً ). برای نصب این افزونه ی تراپیپر، بر روی لینک زیر کلیک کنید و پس از مراجعه به webstore در سایت گوگل بر روی دکمه ی  Add to Chrome کلیک کنید.

 

 

برای نصب افزونه اینجا کلیک نمایید 

 

 

 

;

 

 

 

این افزونه در چه سایت هایی فعال می شود؟

ما سعی کرده ایم که تعداد زیادی از سایت های ناشرین مقالات را تحت پوشش قرار بدهیم. در حال حاضر ( ورژن اول) بیش از ۱۵۰ پایگاه تحت پوشش این افزونه قرار گرفته اند.

 

 

تکلیف دوستداران دیگر مرورگر ها چیست؟

کاربران محترمی که از مرورگر Interner Explorer استفاده می کنند، نمی توانند از این افزونه استفاده کنند، چرا که این نرم افزار قابلیت اضافه شدن افزونه های جدید را ندارد، همچنین روند های آماری بیانگر این است که این مرورگر به شدت محبوبیت خود را از دست داده است.

برای دوستداران فایرفاکس نیز این افزونه تهیه شده است و شما می توانید از این لینک آن را دانلود نمایید

منبع: افزونه گوگل کروم برای سفارش آسان | وبلاگ - تراپیپر
http://www.terapaper.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد