گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند
گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

مطالب علمی و پژوهشی در زمینه ورزش

اطلاعات مقالات کنفرانس ها و همایش های داخلی و خارجی (سیویلیکا)

به اطلاع کلیه اساتید محترم و دانشجویان گرامی میرساند بانک اطلاعات مقالات کنفرانس ها و همایش های داخلی و خارجی (سیویلیکا)  برای استفاده اساتید و دانشجویان راه اندازی شد و هم اکنون برای اساتید و دانشجویان در دسترس می باشد.

مرجع دانش - سیویلیکا - بانک تخصصی مقالات کنفرانس ها

 

سیویلیکا، یک دایره المعارف تخصصی برای کلیه رشته های علوم است که هدف از راه اندازی آن، ایجاد بستری مناسب جهت جلوگیری از پراکنده شدن نتایج تحقیقها و مطالعات محققان و دانشمندان ایرانی است. تحقیقاتی که بدون شک سرمایه کشور هستند. چرا که در دسترس بودن کلیه کارهای قبلی به صورت یک مجموعه که با چند دکمه میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید، جلوی بسیاری از دوباره کاریها را خواهد گرفت و مطمئنا ابزاری قدرتمند برای داوران مقالات کنفرانسهای آتی، و نیز دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در پی انجام پایان نامه خود هستند، خواهد بود. و البته یکی از بزرگترین دستاوردهای این پایگاه در هم شکستن تمرکزگرایی و از بین بردن مرزهای جغرافیایی و فواصل برای دسترسی به اطلاعات و دانش میباشد. ما همچنان در حال طراحی و افزودن بخشهای جدید به این پایگاه هستیم تا بتوانیم به معنای تمام کلمه آن را تبدیل به مرجعی برای دانش کنیم.

 

سیویلیکا، در سال ۱۳۸۴ آغاز به فعالیت نموده و در حال حاضر و مقالات کلیه رشته های علمی در چهار طبقه بندی اصلی «علوم فیزیکی و مهندسی»، «علوم سلامت»، «علوم زیستی» و «علوم اجتماعی» را ارایه می نماید.

 

 

سیویلیکا، در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به شماره ISSN 5540 - 1735 ثبت شده و یکی از سایتهای زیر مجموعه شرکت توسعه فناوری ساختمان بوم سازه است.

 

واژه CIVIL از ریشه لاتین civilis می باشد که به «سکونت در شهرهای متمدن» در مقابل «زندگی روستایی» اشاره دارد. واژه CIVILIZATION به معنای تمدن نیز از همین ریشه مشتق می شود. نام CIVILICA با الهام از کلمه Britannica، بزرگترین دایره المعارف جهان، انتخاب شده و به صورت رسمی در اداره مالکیت صنعتی کشور ایران جهت استفاده انحصاری توسط شرکت توسعه فناوری ساختمان (مجری سایت) ثبت شده است.